عشقم امام خامنه ای
عشقم امام خامنه ای

عشقم امام خامنه ای

عکس های همسر محسن فروزان 96|همسر محسن فروزان کیست

.محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی + بیوگرافی

 

  عکس های لورفته + زندگینامه شخصی

 


 
سایت فتوکده : سایتی برای همه سلیقه ها
 
 

محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی + بیوگرافی

 

 

محسن فروزان متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۷ در رشت، بازیکن فوتبال است

 

پیشوند نام خانوادگی اش مصردشتی است، عاشق لباس های مارک خارجی است، بجز فوتبال رستوران داری میکند، ازدواج جنجالی با یک مدل داشته، و همیشه ماشین گرانقیمت سوار می شود

 

محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی 

از والیبال تا فوتبال

 

من تو یک خانواده والیبالیست بزرگ شدم همه خانواده ما والیبالی بودند

 

کسی فوتبال را دنبال نمی‌ کرد. برادر و خواهرم والیبال بازی می‌ کردند و دایی‌ ها و عموهایم همه والیبالیست بودند فقط من دنبال فوتبال بودم که خب خانواده اصلاً موافق فوتبال بازی کردن من نبودند

 

تحریم پدر

 

از روزی که فوتبالم را شروع کردم، پدرم دیگه به من پولی نداد و من را تحریم مالی کرد

 

چون مخالف فوتبال بازی کردن من بود، پول تو‌جیبی هم به من نمی‌ داد، اما من چون خیلی علاقمند به فوتبال بودم، پیاده می‌ رفتم سر زمین تا فوتبال بازی کنم

 

محسن فروزان  

خانواده + وضع مالی

 

من ۲ تا برادر دارم و یک خواهر. خودم هم بچه آخر خانواده هستم. خدا را شکر وضع مالی پدرم هم خوب بود و تو زندگی خانوادگی‌ مون درد فقر را نچشیدیم

 

شروع حرفه ای فوتبال

 

فوتبال پایه خود را از شهداری خمام و پگاه گیلا شروع کرد، در ۱۶ سالگی به تیم بزرگسالا پکاه پیوست، خدمت سربازی را از سال ۸۶ تا ۸۸ در تیم ملوان بندر انزی گذراند در سال ۹۰ به تراکتور سازی پیوست و در نهایت سال ۹۳ به استقلال رفت

 

رستوران داری

 

او در سال ۹۵ با افتتاح اولین شعبه رستوران خود در تهران بجز دروازه بانی فوتبال، از این به بعد رستوران نیز دغدغه دیگر محسن فروزان خواهد بود

 

محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی 

ازدواج با یک مدل

 

او در مرداد ۹۵ با یک مدل و پوزر لباس و آرایش بنام نسیم نهالی ازدواج کرد، زندگی این دو زمانی دچار حاشیه شد که انتشار خود خواسته عکس های شخصی دونفره آنها بدون حجاب موجب جنجال در فضای مجازی شد

 

جنجال عکس ها و محرومیت

 

به موجب همین عکسای دونفره با همسرش کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی بدلیل انتشار عکس های شخصی در فضای مجازی  او را به مدت ۳ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم کرد !!

 

محسن فروزان

توجه به مدل لباس و مارک

 

هروقت به سفرهای خراج از ک

شور میریم، یک عالمه لباس می‌خرم و اصولاً لباس‌ هام را از خارج از کشور تهیه می‌ کنم و همیشه سعی می‌ کنم از برندهای معروف دنیا لباس‌ هام را انتخاب کنم

 

خانواده استقلالی یا پرسپولیس

 

۸۰ درصد پرسپولیسی هستند و ۲۰ درصد استقلالی ما جزو محدود استقلالی‌ های فامیل بودیم

 

تیم ملی

 

فروزان در سال ۲۰۱۲ با درخششی که در بازیهای لیگ و تیم تراکتورسازی داشت توانست نظر کیروش را به خود جلب کرده و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود. فروزان همچنین در سال ۲۰۱۵ به تیم ملی ایران برای مسابقات جام ملت‌ های آسیا توسط کیروش دعوت شد

 

افتخارات باشگاهی

 

● نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۱۳۹۱ (تراکتور سازی تبریز)
● نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱–۹۰ ب (تراکتورسازی تبریز)
● بازیکن پدیده فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱–۹۰

 

◄ برترین گلر جوانان جهان در سال ۲۰۰۶

 

افتخارات ملی


عکس‌های همسر محسن فروزان در اینستاگرام عامل محرومیتش از فوتبال | ساتین
saten.ir › جالب و خواندنی
Translate this page
Oct 22, 2016 - عکس های جنجالی نسیم نهالی همسر محسن فروزان در اینستاگرام محسن فروزان دروازه‌بان سابق تیم استقلال که این فصل در خونه به خونه بابل بازی می‌کرد ...
عکس های لو رفته همسر محسن فروزان در اینستاگرام - فراناز
www.faranaz.com/عکس-لو-رفته-همسر-محسن-فروزان-اینستاگرا.h...
Translate this page
عکس های لو رفته ملکه، همسر محسن فروزان در اینستاگرام را در زیر مشاهده می کنید محسن فروزان دروازه بان سابق تیم استقلال می باشد عکس.
نسیم نهالی کیست + عکس های اینستاگرام نسیم نهالی همسر محسن فروزان ...
https://damadam.ir › اخبار › جامع‌ترین‌ها › گوناگون
Translate this page
نسیم نهالی متولد 1368 است,شغل وی مدلینگ و همسر محسن فروزان دروازه بان پیشین استقلال است نسیم نهالی در اینستاگرام بیش از 96 هزار فالور دارد چند وقت پیش با ...
دلیل محرومیت محسن فروزان (عکس) - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
Translate this page
2 hours ago - محسن فروزان به دلیل فعالیت های همسرش در فضای مجازی به سه ماه محرومیت محکوم شد. به گزارش عصرخبر، این دروازبان لیگ برتری به دلیل اینکه ...
جنجال عکس بدون حجاب همسر محسن فروزان در اینستاگرام + عکس - مجله مراحم
morahem.com/majale/همسر-محسن-فروزان-در-اینستاگرام/
Translate this page
سایت خبرنگاران جوان نوشت: امروز عکسی در صفحه اینستاگرام یکی از دروازه بانان مطرح فوتبال کشور منتشر شد که حکایت از برگزاری جلسه خواستگاری وی داشت.
مراسم عقد محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی + تصاویر - نمناک
namnak.com/عقد-محسن-فروزان.p34424
Translate this page
محسن فروزان و ازدواج محسن فروزان و همسر محسن فروزان و عکس محسن فروزان و همسرش و مراسم عقد محسن فروزان و تصاویر ازدواج محسن فروزان در نمناک.
سنگ تمام همسر محسن فروزان در جشن تولد خصوصی + عکس - نمناک
namnak.com/جشن-تولد-محسن-فروزان.p30292
Translate this page
همسر محسن فروزان شب گذشته برای وی سنگ تمام گذاشت. او محسن فروزان را به رستورانی در شمال تهران برد و برایش یک جشن خصوصی برگزار کرد تا حسابی در شب ...
نام همسر محسن فروزان چیست؟ | بازیگرنما
bazigarnama.com/tag/نام-همسر-محسن-فروزان-چیست؟/
Translate this page
خانه » آرشیو برچسب: نام همسر محسن فروزان چیست؟ بایگانی برچسب ها: نام همسر محسن فروزان چیست؟ عکس های مراسم ازدواج محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی مدل بی حجاب.
محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی + بیوگرافی - فتوکده
photokade.com/بیوگرافی-محسن-فروزان-و-همسرش/
Translate this page
Oct 8, 2016 - بیوگرافی محسن فروزان و همسرش,عکس لو رفته محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی,عکس های بی حجاب نسیم نهالی,هسر مدلینگ محسن فروزان کیست ...
Searches related to همسر محسن فروزان

نسیم نهالی همسر محسن فروزان

بیوگرافی همسر محسن فروزان

همسر محسن فروزان کیست

محسن فروزان و دوست دخترش

اینستاگرام همسر محسن فروزان

نام همسر محسن فروزان

محسن فروزان و نسیم نهالی

عکس های شخصی محسن فروزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.